branding & campagne Ten advocaten
Bij het samengaan van Van Ewijk & LMR benaderde dit nieuwe advocatenkantoor mij om hun positioneringsstrategie, huisstijl en campagne te ontwikkelen. Samen met Ruud van Esch ben ik verantwoordelijk voor de crossmediale campagne van het nieuwe advocatenkantoor dat is ontstaan uit het samengaan van Van Ewijk & LMR.
TEN advocaten verschuilt zich niet achter nodeloos jargon of een juridisch rookgordijn. Liever zoekt TEN op een prettige manier naar de oplossing die het beste werkt; Advocaten voor de goede zaak. Een complete herpositionering met nieuwe huisstijl, website, social- en introductiecampagne.
Ter introductie van het nieuwe kantoor maakten we een boekje met de 10 Geboden van TEN dat we weggaven aan relaties en prospects. Tien geboden en persoonlijke statements geven inhoud aan ‘Advocaten voor de goede zaak’.
positionering & strategie: Claudie Godrie, Ruud van Esch & Anilda da Cruz
concept: Ruud van Esch & Anilda da Cruz
copywriter: Ruud van Esch
art & design: Anilda da Cruz